top of page

Internacjonalizacja MŚP

CEL FINANSOWANIA: Sfinansowanie kosztów wprowadzenia na nowe rynki zagraniczne produktów lub usług firm z Polski Wschodniej (woj. warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego i podkarpackiego)

Termin składania wniosków:
18.10.2021 - 22.12 2021

MAKSYMALNE DOFINANSOWANIE
800 000 zł   (de minimis)

WKŁAD WŁASNY
minimum 15%

MIEJSCE REALIZACJI PROJEKTU
Polska Wschodnia

DLA KOGO
MŚP -  posiadające co najmniej jeden produkt (wyrób lub usługę) o potencjale do internacjonalizacji na co najmniej jednym nowym rynku zagranicznym

Celem konkursu Internacjonalizacja MŚP jest sfinansowanie kosztów wprowadzenia na nowe rynki zagraniczne produktów lub usług firm działających na obszarze województw: warmińsko mazurskiego, podlaskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego i podkarpackiego

Na co możesz przeznaczyć dofinansowanie?
-usługi doradcze, związane z opracowaniem i przygotowaniem do wdrożenia nowego modelu biznesowego;
-usługi związane bezpośrednio z wdrożeniem nowego modelu biznesowego, w tym m.in. koszty materiałów reklamowych, szkoleń, tłumaczeń, testów
-udział w międzynarodowych targach, wystawach lub misjach gospodarczych;
-nabycia środków trwałych z wyłączeniem nieruchomości lub wartości niematerialnych i prawnych w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności.


Link do dokumentacji:
https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/internacjonalizacja-msp

 

Przykładowe usługi doradcze i szkoleniowe:

1.Usługi doradcze związane z opracowaniem nowego modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności
2.Stworzenie bazy potencjalnych kontrahentów na 3 rynki docelowe
3.Certyfikacja na rynkach zagranicznych - Działania zmierzające do uzyskania certyfikacji, akredytacji, koncesji lub innego typu dokumentów i praw niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej, sprzedaży produktów na docelowych rynkach zagranicznych: z wyłączeniem kosztów finalnego uzyskania dokumentów uprawniających do wprowadzenia produktów na wybrane rynki docelowe.
4.Zaprojektowanie i wykonanie ulotek oraz gadżetów na wszystkie rynki docelowe

5.Prezentacja Power Point( etc. ) (rynki docelowe) - prezentacja sprzedażowa
6.Film promocyjny wraz z wersjami językowymi na rynki docelowe (potrzebna dokładna specyfikacja)
7.Wyszukanie, selekcja oraz nawiązanie rozmów z potencjalnymi kontrahentami (rynki docelowe)
8.Wyszukanie, selekcja oraz nawiązanie rozmów z agentami
9.Szkolenia sprzedażowe obejmujące indywidualną specyfikę rynku docelowego
10.Analiza zagadnień finansowych eksportu - Analiza zagadnień finansowych eksportu m. in. rekomendacje w zakresie zabezpieczenia walutowego, finansowania transakcji, warunków umów, etc. (rynki docelowe) -
doradztwo finansowo-prawne, mające na celu wsparcie optymalizacji podatkowej oraz ograniczenie kosztów przewalutowania
11.Szczegółowa analiza rynków docelowych, w tym badanie poziomów cen i preferencji odbiorców (rynki docelowe)
12.Plan szczegółowej kampanii promocyjnej na rynki docelowe 

13. wzornictwa opakowań, projektowania katalogów i opisów technicznych produktów, projektowania logotypów i marek produktowych,
14. tworzenia regulaminów usług, gwarancji produktowych i innych dokumentów niezbędnych dla wprowadzenia produktu na nowy rynek,
15. uzyskania ochrony własności przemysłowej za granicą w przypadku produktów
przeznaczonych do sprzedaży na rynkach zagranicznych,
16) analizy możliwości eksportowych przedsiębiorcy pod kątem współpracy z organizacjami międzynarodowymi i opracowania kompleksowej koncepcji
nawiązania współpracy z wybraną organizacją międzynarodową

logo_transparent_edited.png

© 2021 by funduszegranty

bottom of page